Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ευχές για χρόνια πολλά και ευτυχισμένο 2012 εξέφρασε ο Ατρόμητος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του

.

Η ανακοίνωση:

 «Ο πρόεδρος, κ. Γιώργος Σπανός, το διοικητικό συμβούλιο, οι ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και οι εργαζόμενοι της ΠΑΕ Ατρόμητος σάς εύχονται για ένα ευτυχισμένο 2012: ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου