Ευχές για χρόνια πολλά και ευτυχισμένο 2012 εξέφρασε ο Ατρόμητος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του
.
Η ανακοίνωση:
«Ο πρόεδρος, κ. Γιώργος Σπανός, το διοικητικό συμβούλιο, οι ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και οι εργαζόμενοι της ΠΑΕ Ατρόμητος σάς εύχονται για ένα ευτυχισμένο 2012: ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου