Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Κάτοικος "Ντα Λουζ" θα παραμείνει μέχρι το καλοκαίρι του 2013 ο Χαβιέ Σαβιόλα



Μέχρι και το καλοκαίρι του 2013 επεκτάθηκε το συμβόλαιο του Χαβιέ Σαβιόλα στην Μπενφίκα όπως έκανε γνωστό σε ανακοίνωσή του ο πορτογαλικός σύλλογος. Ο Αργεντινός επιθετικός πήγε στο "Ντα Λουζ" το 2009 υπογράφοντας για 3+1 χρόνια, με το δικαίωμα ανανέωσης να το έχει η Μπενφίκα.


Όπως αναμένονταν, η διοίκηση των "αετών" έκανε χρήση αυτού του όρου και προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας της με τον 30χρονο για άλλο ένα έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου