Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Παράσχος: "Κάναμε εύκολα το λάθος"


"Κάναμε πολύ εύκολα το λάθος. Οταν έχεις ένα ΠΑΟΚ με αυτή την εμπειρία είναι δύσκολο έτσι να πάρεις αποτέλεσμα.

Μετά το πρώτο γκολ δυστυχώς στη τελική πάσα ήμασταν νευρικοί, ενώ ήταν πολύ δύσκολο στη συνέχεια να μπούμε στο παιχνίδι",


"Η δική μας η μάχη συνεχίζεται. Παίζουμε Τετάρτη- Σάββατο και πάλι Τετάρτη και να δούμε που μπορεί να βγει αυτό και να δούμε πως μπορούμε να γλιτώσουμε από τραυματισμούς και κάρτες. Εύχομαι στον ΠΑΟΚ να πετύχει τους στόχους του".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου