Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Παρελθόν από την ΑΕΛ αποτελούν και επίσημα Μπόα Μόρτε και Σεσίνια όπως ανακοίνωσε η βυσσινί ΠΑΕ.



Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

"Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές Λουίς Μπόα Μόρτε και Σέζαρ Σεσίνια. Τους ευχαριστεί για την προσφορά τους στην
ομάδα και τους εύχεται κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου