Αναλυτικά η ανακοίνωση...
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ενημερώνει, όπως υποχρεούται από την απόφαση για τα μέτρα τήρησης της τάξης κατά τη διεξαγωγή του αγώνα Παναιτωλικός - Παναθηναϊκός, ότι στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ δεν
χορηγήθηκαν εισιτήρια με απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου