Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με ανακοίνωσή της ενημέρωσε τους φιλάθλους της ομάδας ότι δεν πήρε εισιτήρια για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό


Αναλυτικά η ανακοίνωση...

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ενημερώνει, όπως υποχρεούται από την απόφαση για τα μέτρα τήρησης της τάξης κατά τη διεξαγωγή του αγώνα Παναιτωλικός - Παναθηναϊκός, ότι στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ δεν
χορηγήθηκαν εισιτήρια με απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου