Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ανακοίνωση μέσω της οποίας εκφράζει την συμπαράστασή του στους εργαζομένους στην Ελληνική Χαλυβουργία, εξέδωσε η ΠΑΕ Πανιώνιος.


Αναλυτικά: 

Η ΠΑΕ Πανιώνιος ΓΣΣ δηλώνει την συμπαράστασή της στον αγώνα των εργαζομένων στην Ελληνική Χαλυβουργία και τους εύχεται το 2012 να φέρει και την δικαίωση των προσδοκιών τους.

Παράλληλα η ΠΑΕ Πανιώνιος ΓΣΣ θέτει στην διάθεση του σωματείου
των εργαζομένων στην Ελληνική Χαλυβουργία, προσκλήσεις για την αναμέτρηση με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα διεξαχθεί την Τρίτη 3 Ιανουαρίου στις 17:15 στο στάδιο της Νέας Σμύρνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου