Αναλυτικά όσα είπε:
"Η διαιτησία ήταν άθλια. Έπεσε πολλή κλωτσιά και δεν ήταν καθόλου αυστηρός ο διαιτητής. Στο τελευταίο δεκάλεπτο έβαλε τον Ατρόμητο στην περιοχή του Ολυμπιακού. Δεν δόθηκαν κάποιες κάρτες, ενώ έγιναν λάθη και από τον επόπτη.
Πρέπει να κρατάμε τα θετικά. Το θέμα είναι ότι καλύψαμε τη διαφορά από τον Παναθηναϊκό, που έκανε γκέλα. Πήραμε τη νίκη έστω και με μισό-μηδέν, γιατί εγώ το έτρεμα το παιχνίδι από πριν. Οι διακοπές έκοψαν το ρυθμό της ομάδας, που πριν πετούσε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου