Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Στην Μπάγερν μέχρι το τέλος της σεζόν θα παραμείνει ο Ίβιτσα Όλιτς, αφού παρά την επιθυμία του να αποχωρήσει, ο βαυαρικός σύλλογος δεν αποδέχεται κάτι τέτοιο.


Όλιτς: «Μένω… αναγκαστικά»

«Μου είπαν πως με υπολογίζουν και απέκλεισαν το ενδεχόμενο πώλησης. Τους είπα πως ήθελα να φύγω και πως είχα κάποιες πολύ καλές προτάσεις, αλλά δεν το
συζητούσαν καν. Μάλιστα με προειδοποίησαν πως θα με τιμωρήσουν αν συνεχίσω να μιλάω για αποχώρηση»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου