Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ρέγες: «Ζήτησα να φύγω»


Ρέγες: «Ζήτησα να φύγω»


«Μίλησα με τον Ντιέγκο Σιμεόνε και του ζήτησα να διευκολύνει την αποχώρησή μου από την ομάδα. Έχω ήδη αποφασίσει να φύγω. Πρέπει να είμαι ειλικρινής απέναντι στην Ατλέτικο, γιατί έχω ήδη το μυαλό μου αλλού. Η Σεβίλλη μου προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψω
σπίτι μου και θεωρώ πως είναι το καλύτερο δυνατό για την πατρίδα μου. Είμαι ευγνώμων απέναντι στην Ατλέτικο και τους ανθρώπους της, αλλά θα κάνω αυτό που είναι καλύτερο για την οικογένειά μου»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου