Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Κουμορτζί:"Επικρατούσε χάος στον Πανιώνιο"



"Η οικογένεια μου βρίσκεται στη Γκάνα" εξήγησε ο Κουμορτζί που δεν γιόρτασε όπως θα ήθελε την έλευση του νέου έτους. Παράλληλα αναφέρθηκε και στην κατάσταση που επικρατούσε στον Πανιώνιο.

"Δεν με άφηναν να φύγω, όμως δεν μπορούσαν να με κρατήσουν λόγω της οικονομικής κατάστασης της ομάδας. Επικρατούσε χάος".   


Ο Γκανέζος διεθνής μίλησε και για τη νέα του ομάδα. "Η Ντιζόν είναι παραγωγική στα παιχνίδια που έχει δώσει, όμως στο τέλος δεν τα καταφέρνει.

Είναι κρίμα αλλά πρέπει να συνεχιστεί η προσπάθεια. Η ομάδα έχει σωστή φιλοσοφία και δυνατότητες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου