Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Φανερά συγκινημένος μετά το τέλος του ματς με τον Λεβαδειακό ο Αντρελίνο Βιεϊρίνια τόνισε πως μια μέρα θα ξαναφορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ





Ο Πορτογάλος άσος που συνοδεύονταν από την συζυγό του, Βάσω, δήλωνε στην κάμερα της NOVA ότι μια μέρα θα επιστρέψει και πως θα του λείψουν όλη η ζώη που έκανε στην Θεσσαλονίκη, οι συμπαίκτες του, οι φίλοι του αλλά κυρίως ο ΠΑΟΚ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου