"Είναι απίθανο να φορέσω ξανά την φανέλα της Γιουβέντους. Δεν θέλω να επιστρέψω. Πάντα έδινα τα πάντα για την ομάδα και ο κόσμος μου ασκούσε κριτική", σχολίασε ο Μέλο και συνέχισε:
"Θέλω να παραμείνω στην
Γαλατασαράι. Περνάω πολύ καλά εδώ. Οι οπαδοί με εκτιμούν και όσα έχω κάνει για την ομάδα. Η Κωνσταντινούπολη είναι μια πανέμορφη πόλη", πρόσθεσε ο βραζιλιάνος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου