Για μια ακόμα φορά η ελληνική αστυνομία είναι αντίπαλος του Παναθηναϊκού, στο θέμα των οπαδών του αφού στο νοκ άουτ παιχνίδι με τον Πανιώνιο για την φάση των "16" του Κυπέλλου Ελλάδος δεν επιτρέπει την παρουσία τους στη Νέα Σμύρνη, την ώρα που η "κυανέρυθρη" ΠΑΕ δεν είχε κανένα θέμα.
Η ελληνική αστυνομία σε αντίθεση με άλλους συλλόγους συνεχώς βάζει μπλόκα με αστείες δικαιολογίες στους φίλους του Παναθηναϊκού που θέλουν να βοηθήσουν την ομάδα τους στην πορεία της στο πρωτάθλημα και το Κύπελλο.
Οι εκπρόσωποι της αστυνομίας, δικαιολογήθηκαν για λόγους ασφαλείας όπως τόνισαν χαρακτηριστικά κάνοντας λόγο για το γεγονός ότι το γήπεδο του Πανιωνίου είναι σε πυκνοκατοικημένη περιοχή και πως το παιχνίδι διεξάγεται αργά το βράδυ και δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλεια των κατοίκων.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι δεν θα υπάρξει ούτε εκδοτήριο την μέρα του αγώνα για τους φιλοξενούμενους και πως η είσοδος θα γίνεται με την επίθεση κάρτα φιλάθλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου