Βάντο και Σίσιτς έφτασαν μια ανάσα από το να πιαστούν στα χέρια μετά από μια φάση όπου ο πρώτος μάρκαρε δυνατά τον δεύτερο. Χάρη στους πιο ψύχραιμους το επεισόδιο δεν έλαβε μεγαλύτερη έκταση, όμως όπως είναι φυσικό, ο Νίκος Αναστόπουλος δεν είναι διατεθειμένος να το αφήσει να περάσει έτσι.
Αφού λοιπόν τους τα «έψαλλε» για τα καλά, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα εισηγηθεί την επιβολή προστίμου, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται κρούσμα απειθαρχίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου