«Μας αρέσει πολύ η ζωή στο Λονδίνο και απολαμβάνω να βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν εδώ, με καλούς τρόπους και τις αξίες της Αγγλίας. Τα παιδιά μου είναι περισσότερο… Άγγλοι παρά Ολλανδοί. Το μέρος που κατοικούμε, λίγο έξω από την πόλη, ίναι φανταστικό
κι έχουμε ό,τι θέλουμε. Ο κόσμος είναι πολύ καλός κι ευγενικός. Όλα αυτά κάνουν τη ζωή μας εδώ πραγματική απόλαυση», δήλωσε ο Φαν Πέρσι και πρόσθεσε: «Ο κόσμος της Άρσεναλ λατρεύει το ποδόσφαιρο και είναι πάντα δίπλα στην ομάδα. Μου αρέσει πολύ να βλέπω πανό όπως αυτό που αναφέρει ‘Δεν χρειαζόμαστε τον Μπάτμαν, έχουμε τον Ρόμπιν’. Σαν ανταπόδοση, θέλω να τα καταφέρνω όσο καλύτερα μπορώ στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου