Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Πέπε: Δουλεύουμε σωστά για να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία


Πέπε: «Θα μείνει ο Μουρίνιο»


Αναλυτικά οι δηλώσεις του διεθνούς στόπερ στη «SportDay» 

Για την πορεία της Ρεάλ από δω και πέρα στο Champions League 

«Δουλεύουμε σωστά για να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία. Αυτή η διοργάνωση είναι πολύ σημαντική για τον σύλλογο». 

Για το μέλλον του Ζοσέ Μουρίνιο 



«Ο προπονητής έχει ένα συμβόλαιο και είναι μέρος της Ρέαλ, όπως και οι παίκτες. Είμαστε σίγουροι πως θα παραμείνει στον σύλλογο». 

Για την πολυσυζητημένη φάση με το πάτημα στον Μέσι 

«Γι' αυτό που έγινε με τον Μέσι, θέλω να πω πως ήταν ακούσιο και δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό να βλάψω έναν συνάδελφό μου. Αλλά και πάλι αν ο Μέσι έχει προσβληθεί του ζητώ συγγνώμη. Η πρόθεσή μου είναι να υπερασπίζομαι τη Ρεάλ και να δίνω ψυχή και σώμα, όμως δεν σκέφτομαι ποτέ πώς να βλάψω τον αντίπαλο. Ο Τύπος με παρουσίαζε σαν να ήμουν δολοφόνος. Για εμένα το πιο σημαντικό είναι να υπερασπιστώ τα χρώματα της Ρεάλ Μαδρίτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου