Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

ΠΑΣ Γιάννινα - Ολυμπιακός 0-4





Στα πρώτα λεπτά της επανάληψης, ο Ολυμπιακός ξεκίνησε και πάλι δυνατά, μόνο που αυτή τη φορά ήταν πιο αποφασιστικός και αποτελεσματικός. 


ο Μιραλάς στο 53', όπου δέχτηκε ωραία ασίστ από τον Αμπντούν και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα
, ενώ στο 64' ο Τζιμπούρ με προσωπική ενέργεια και ωραίο πλασέ έκανε το 2-0 για τους Πρωταθλητές Ελλάδας.


 Ο Τζιμπούρ στο 71' πέτυχε το δεύτερο προσωπικό του γκολ, ενώ ο Φετφατζίδης τρία λεπτά μετά την είσοδό του στο ματς, πέτυχε ένα εντυπωσιακό γκολ και έκανε το 4-0.


ΠΑΣ Γιάννινα (Άγγελος Αναστασιάδης): Κηπουρός, Πάντος, Ντάσιος, Σκαρντοβέλι, Μιχαήλ, Ντε Βινσέντι (78' , Μπεσέρα, Γεωργίου, Ζαμπρέλα, Κυριάκος (59' Τζάνης), Βίλα.


Ολυμπιακός (Ερνέστο Βαλβέρδε): Κάρολ, Τοροσίδης, Α. Παπαδόπουλος, Μαρκάνο, Χολέμπας, Ορμπάιθ, Μανιάτης (76' Φέισα), Φουστέρ, Αμπντούν (72' Φετφατζίδης), Μιραλάς, Τζιμπούρ (78' Ντιόγκο).

Γκολ: 53' Μιραλάς, 64', 71' Τζιμπούρ, 75' Φετφατζίδης

Κίτρινες κάρτες: 41' Μιχαήλ / 68' Α. Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου