Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Την επιθυμία του να παραμείνει στην Ολλανδία για τουλάχιστον έναν χρόνο εξέφρασε ο Κρίστιαν Νέμεθ


Νέμεθ: «Θέλω να μείνω στην Ολλανδία»

Μέχρι στιγμής ήμουν άτυχος στην καριέρα μου και ίσως σαν νέος δεν έκανα κάποια πράγματα σωστά. Ίσως ήμουν ανυπόμονος, ήθελα να παίζω και για αυτό τον λόγο προτίμησα να πάω κάπου δανεικός από το να παραμένω στις ομάδες μου και να περιμένω την ευκαιρία. Στη Λίβερπουλ έμαθα πολλά
. Έπαιξα με τη δεύτερη ομάδα και έκανα προπονήσεις με την πρώτη. Ήλπιζα ότι θα προωθηθώ στην πρώτη ομάδα, αλλά αντιμετώπισα προβλήματα με τραυματισμούς και όλα τα σχέδιά μου πήγαν περίπατο», ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε: «Θα ήθελα να παραμείνω για τουλάχιστον έναν χρόνο στην Ολλανδία». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου