Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Νέστα: Σίγουρα δεν πάω στη Γιουβέντους,




"Για το μέλλον μου θα κοιτάξουμε στο τέλος της σεζόν. Σίγουρα δεν πάω στη Γιουβέντους, αυτό είναι σίγουρο...
Αυτά που έχουν γραφτεί μέχρι και σήμερα δεν είναι αληθή. Δεν έχω μάνατζερ και αν κάποιος με θέλει πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ουδείς πάντως έχει έρθει σε επαφή μαζί μου για αυτό το θέμα. Εγώ δεν έχω ανάγκη να πάω στη Γιουβέντους και αυτοί δεν έχουν ανάγκη από μένα οπότε αυτό το κεφάλαιο κλείνει εδώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου