Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ουζουνίδης: Τα παιδιά έχουν μέλλον και θα πάρουν κι άλλες εμπειρίες".




Μπορεί να ήταν κρίσιμο παιχνίδι παρόλα αυτά είδαμε ένα καλό ματς με αρκετές φάσεις και από τις δυο ομάδες.
Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο αν κι εμείς είχαμε δυο πρόσωπα"

"Στον δεύτερο γύρο είχαμε προβλήματα και κινδυνέψαμε. Βέβαια πήραμε κάποια ματς και τελικά μείναμε στην Superleague.
Υπάρχουν θετικά από την παρουσία μας όπως η συμμετοχή πολλών νέων παιδιών στην ενδεκάδα. Τα παιδιά έχουν μέλλον και θα πάρουν κι άλλες εμπειρίες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου