Μετά από ακριβώς ένα μήνα νοσηλείας ο νεαρός άσος έλαβε σήμερα (16/4) εξιτήριο από το νοσοκομείο και πλέον επέστρεψε στο σπίτι του, από όπου φυσικά θα συνεχίσει να παρακολουθείται από τους θεράποντες ιατρούς.
«Είμαι φυσικά πολύ χαρούμενος που βγαίνω από το νοσοκομείο και θα ήθελα να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω θερμά κάθε μέλος του προσωπικού του νοσοκομείου. Θα είμαι πάντα υπόχρεος για ό,τι έκαναν για μένα. Πλέον θα είμαι σπίτι μου και θα μπορέσω να περάσω πολύτιμο χρόνο με την οικογένεια μου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μουάμπα.
Πηγή: England365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου