Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Περέιρα:θα πρέπει να παίζω για να μείνω


Περέιρα


Έχω περάσει τρία απίστευτα χρόνια στην Πόρτο, σέβομαι το συμβόλαιό μου και γνωρίζω πως όλα εξαρτιόνται από την Πόρτο. Ωστόσο, νομίζω πως ήρθε η στιγμή να πάρω κάποιες αποφάσεις. Αν έρθει μία ευκαιρία για να φύγω, ελπίζω πως η Πόρτο θα καταλάβει την κατάσταση και θα με αφήσει να φύγω".

Στη συνέχεια ρωτήθηκε για το περσινό καλοκαίρι, όταν η Τσέλσι είχε προσπαθήσει να τον κάνει δικό της: "Είχα την ευκαιρία να πάω στην Τσέλσι, αλλά η Πόρτο αποφάσισε να με κρατήσει και το σεβάστηκα".
"Έδωσα τα πάντα για την Πόρτο. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν άλλο σύλλογο ως τώρα και ήμουν συγκεντρωμένος στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Είμαι ήρεμος, αλλά θα πρέπει να παίζω για να μείνω. Αν δεν παίζω, τότε θα φύγω"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου