Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Φιλίπο Ιντζάγκι είναι πολύ δύσκολο για εμένα να φύγω από το Μιλάνο»,


«Μου είναι δύσκολο να φύγω από τη Μίλαν»!

Δεν υπάρχουν λόγια. Χθες, προπονήθηκα πάρα πολύ σκληρά, προκειμένου να πανηγυρίσω το τελευταίο μου γκολ. Με αυτή τη φανέλα έχω πανηγυρίσει 300 τέρματα. Το σημερινό γκολ μου άφησε μία μοναδική αίσθηση. Ένιωσα πολύ καλά και είναι πολύ δύσκολο για εμένα να φύγω από το Μιλάνο»


Παράλληλα, ο 38χρονος επιθετικός μίλησε και για το ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις του. «Μόνο και μόνο η ιδέα πως θα παίζω σε μία άλλη ομάδα και όχι στη Μίλαν, μου είναι δύσκολο να το φανταστώ. Γι’ αυτό, θα χρειαστώ μερικές μέρες για να αποφασίσω για το μέλλον μου. Ωστόσο, σίγουρα θα έρχομαι στο Μιλάνο, καθώς υπάρχει τέτοιο “δέσιμο” με τον κόσμο, που δεν μπορεί να τελειώσει σήμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου