Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Γκατούζο:Έφτασε η στιγμή να φύγω,





Ελπίζουμε ότι τα πράγματα με τα μάτια μου θα πάνε καλά. Θέλω να δώσω και άλλες μάχες. Δεν έχω πεθάνει ποδοσφαιρικά", ξεκίνησε την κατάθεση ψυχής του ο Γκατούζο και συνέχισε:
"Έφτασε η στιγμή να φύγω, πήρα την απόφαση να πάρω έναν άλλο δρόμο. Τώρα θα δούμε που θα πάω να
παίξω.
Στη Μίλαν κλείνει τώρα ένας κύκλος, όπως έκλεισε κάποτε ο κύκλος των Ολλανδών και αργότερα αυτός των Μαλντίνι και Κοστακούρτα.
Μένει μόνο ο Αμπροζίνι από την παλιά φρουρά αλλά ελπίζω ότι θα συνεχιστεί η παράδοση και δεν θα χαθεί ο σεβασμός στα αποδυτήρια.
Εγώ δεν θέλω να είμαι βάρος για κανέναν, η διοίκηση ήθελε να με κρατήσει και άλλο όμως μέσα μου αισθανόμουν την ανάγκη να αποχωρήσω. Πιστεύω ότι πήρα τη σωστή απόφαση.
Δεν μπορούσα να προσφέρω περισσότερα σε ποδοσφαιρικό επίπεδο. Αισθανόμουν άδειος. Δεν αισθανόμουν πλέον ως ο παίκτης-πολεμιστής αλλά ως η μασκότ της ομάδας.
Όταν μάλιστα είδα τη συνέντευξη Τύπου του Νέστα κατάλαβα ότι είχε φτάσει η δική μου στιγμή. Γκέιμ όβερ".
 "Ελπίζω να παραμείνουν οι Ίμπρα και Τιάγκο Σίλβα και ελπίζω η ομάδα να παραμείνει ανταγωνιστική παρά την οικονομική κρίση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου