Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο θέλησε να ευχαριστήσει όλους τους φίλους της "βέκια σινιόρα" με μία συγκινητική επιστολή.






Σήμερα είναι μία ημέρα εκπληκτικά όμορφη αλλά υπάρχει και μία μεγάλη θλίψη μέσα μου. Να σταματήσω να παίζω ποδόσφαιρο και να αναλάβω παραγοντικό πόστο;

Έχω όλη τη ζωή μπροστά μου για να κάνω τον παράγοντα, εγώ γεννήθηκα για να παίζω ποδόσφαιρο, είμαι καλά και θέλω να συνεχίσω να παίζω.
Υπάρχει στενοχώρια αλλά θα μου περάσει επειδή πρέπει να προετοιμαστούμε για τον τελικό του Κυπέλλου Ιταλίας. Αυτό που είδα στα μάτια του κόσμου θα μου μείνει για πάντα.
Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς, αυτό που έγινε ξεπερνάει το οτιδήποτε", τόνισε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο μετά το τέλος της αναμέτρησης της Γιουβέντους με την Αταλάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου