Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Τσαμπούρης:Νιώθω ευτυχισμένος για την ανανέωση του συμβολαίου μου


Τσαμπούρης: «Η πιο εύκολη απόφαση της ζωής μου»


Ο Τσαμπούρης μίλησε στοarcadia-sports

«Νιώθω ευτυχισμένος για την ανανέωση του συμβολαίου μου. Η απόφαση ήταν μία από τις πιο εύκολες της ζωής μου! Ο Αστέρας Τρίπολης είναι όνειρο για τους περισσότερους συναδέλφους μου. Πρόκειται
για ένα σύλλογο με εκπληκτική δυναμική. Μια ομάδα που διαθέτει όλα τα εφόδια για να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα. Επιτρέπει στους αθλητές να σκέφτονται μόνο την προπόνησή τους και το καλό του Αστέρα. Δε χρειάζεται να ανησυχούν για οτιδήποτε άλλο, εξωαγωνιστικό. 

Η φετινή 6η θέση, δείχνει πολλά πράγματα και ειλικρινά πιστεύω ότι αυτό είναι μόνο η αρχή. Χαίρομαι που γράφω ιστορία με αυτό το σύλλογο και ευχαριστώ τον προπονητή, τον πρόεδρο και τους ιδιοκτήτες του Αστέρα που με εμπιστεύονται και μου δίνουν την ευκαιρία να συνεχίσω να το κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου