Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Την κρούση της ΑΕΚ επιβεβαίωσε ο Σάκης Τσιώλης, ο οποίος τόνισε ότι δεν προτίθεται να αποχωρήσει από τον Αστέρα Τρίπολης



Ο Έλληνας τεχνικός είπε ότι η πρόταση της «Ένωσης» τον τιμά, όμως επεσήμανε στο arcadia-sports 


Είναι αλήθεια ότι υπήρξε ένα διερευνητικό τηλεφώνημα από ανθρώπους της ΑΕΚ, αλλά εγώ έχω
υπογράψει συμβόλαιο με τον Αστέρα και δεν πρόκειται να αφήσω την ομάδα. Είναι τιμητικό να με θέλει η ΑΕΚ, αλλά εγώ είμαι στον Αστέρα και έχω αρχίσει ένα έργο εδώ πέρα» είπε ο Τσιώλης και ρωτήθηκε για τη ρήτρα του συμβολαίου του: 

«Κάπου άκουσα να λένε ότι υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιό μου για μεγάλη ομάδα. Μα, ο Αστέρας είναι μεγάλη ομάδα!». 

Για την προετοιμασία του Αστέρα Τρίπολης, ο Έλληνας τεχνικός δήλωσε: «Όλα πάνε καλά και μέσα στην εβδομάδα θα γίνουν και οι πρώτες μεταγραφές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου