Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Βίγια: Νιώθω ξανά επαγγελματίας ποδοσφαιριστής"




Νιώθω καλά. Επιτέλους νιώθω φυσιολογικά μετά από τόσο μεγάλο διάστημα. Επέστρεψα στην ομάδα, είναι διαθέσιμος και έχω πάρει λεπτά συμμετοχής. Νιώθω ξανά επαγγελματίας ποδοσφαιριστής", 

"Χρειάζομαι όμως ακόμη χρόνο. Αναρρώνω για μήνες, σχεδόν 8 μήνες χωρίς να παίξω. Να βρω ξανά την φόρμα μου θέλει χρόνο".
"Πρέπει να είμαι υπομονετικός, καθώς δεν θα βοηθήσει κανέναν αν βιαστούμε τώρα. Ότι έχω χάσει αυτούς τους μήνες δεν θα κερδίσω πίσω, όσο και σκληρά να δουλέψω".
"Ο σύλλογος και οι φίλαθλοι μου έδειξαν τεράστια στήριξη κατά την διάρκεια της ανάρρωσης και θέλω να ανταποδώσω".
"Δεν θα βιαστώ για τις επόμενες 15-20 μέρες. Θέλω να επιστρέψω, αλλά ο προπονητής θα αποφασίσει. Όποτε θέλει θα είμαι έτοιμος."
"Σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα θα έπαιζα ήδη, όμως το να παίζεις στην Μπαρτσελόνα δεν είναι εύκολο. Έχουμε μπροστά μας το εκτός έδρα μας με την Χετάφε, από την οποία πέρσι είχαμε χάσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου