Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Λούκα Τόνι. Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα

«Επέστρεψα στην πόλη μου»


 «Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα εδώ, όπου έκανα τα σημαντικότερα βήματα της καριέρας μου. Στην πόλη όπου έζησα τα ομορφότερα χρόνια της ζωής μου. Στο γήπεδο όπου συνάντησα τους καλύτερους
φίλους μου, τους οπαδούς της Φιορεντίνα», δήλωσε. 

Αυτοί οι «φίλοι» τι πρέπει να περιμένουν από τον έμπειρο φορ; «Αυτό που μπορώ να εγγυηθώ είναι πως θα προσπαθήσουμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο. Η ομάδα έχει ποιότητα και δουλεύει σκληρά. Ο χρόνος θα δείξει πως εννοώ αυτά που λέω.» 

Κλείνοντας, αναφέρθηκε και στο αστέρι της ομάδας, Στέβαν Γιόβετιτς. «Η χρονιά που ξεκίνησε θα φέρει πολλές χαρές στον Στέβαν. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Δεν βλέπω την ώρα να αγωνιστούμε παρέα για το καλό της ομάδας»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου