Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Βιβιάν:Παιχνίδια όπως αυτό της Κυριακής μας κάνουν πιο δυνατούς".




στο Sport24.gr 

Ματέους, τι γεύση σου άφησε το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό;
"Προσωπικά όταν ήμουν 20 χρονών κοιτούσα τι κάνω εγώ μέσα στο γήπεδο. Όταν φθάνεις στα 30 σε ενδιαφέρει τι κάνει η ομάδα σου, αν την έχεις βοηθήσει. Με τον Ολυμπιακό αν ήμασταν καλύτεροι θα κερδίζαμε. Αυτό που
πρέπει να βλέπουμε είναι το κουράγιο που είχε η ομάδα να βάλει ένα γκολ και να πάρει την ισοπαλία. Παιχνίδια όπως αυτό της Κυριακής μας κάνουν πιο δυνατούς".
Έτσι πώς εξελίχθηκε το ματς πίστευες ότι ο ΠΑΟΚ μπορούσε να ισοφαρίσει;
"Στο ημίχρονο έλεγα στους συμπαίκτες μου ότι στο β' μέρος, αν παίξουμε καλύτερα και τρέξουμε περισσότερο στο γήπεδο, θα παίρναμε σίγουρα την ισοπαλία". 
Έλειπες αρκετό καιρό από την αγωνιστική δράση. Πώς σχολιάζεις την επιστροφή σου;
"Τρεις μήνες δεν είχα αγωνιστεί καθόλου. Ένας αμυντικός χάνει πολλά όταν μένει εκτός αγώνων. Θα προσπαθήσω, όπως έχω κάνει και σε άλλες ομάδες που έχω παίξει, να βοηθήσω την ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι σε κάθε ματς θα γίνομαι καλύτερος και πιστεύω ότι και οι παίκτες που είναι δίπλα μου θα γίνονται καλύτεροι. Κι αυτός είναι ο ρόλος μου, να βοηθάω".
Σε ποιο επίπεδο ετοιμότητας βρίσκεσαι;
"Είναι πολύ δύσκολο να πω αυτή τη στιγμή. Χρειάζομαι τρεις, τέσσερις αγώνες να παίξω".
Τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να πάει με το απόλυτο νικών μέχρι το τέλος του 2012;
"Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη πρωτοβουλία μέσα στο παιχνίδι, να παίζουμε καλύτερα, για να κάνουμε το απόλυτο".
Αισθάνεσαι ότι έχεις ένας ιδιαίτερο ρόλο στην ομάδα με δεδομένο ότι αγωνίζονται και αρκετοί νεαροί;
"Κάθε παίκτης έχει διαφορετικό τρόπο για να του μιλάς. Σε κάποιους παίκτες πρέπει να δίνεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, να τους μιλάς πιο δυνατά και να τους κατευθύνεις. Όταν ένας νεαρός παίκτης αγωνίζεται πρέπει να ξέρει τι θα κάνει για να βοηθήσει με την ποιότητά του την ομάδα και όχι να κάνει του κεφαλιού του".
Πώς σου φάνηκε η κίνηση του μεγαλομετόχου να έρθει στα αποδυτήρια και να σας ανακοινώσει πριμ;
"Σε ένα σύλλογο το σημαντικό είναι να είναι όλοι ενωμένοι. Μας βοηθά το πριμ του μεγαλομετόχου που μας ανακοίνωσε στα αποδυτήρια, αυτό που θέλουμε όμως είναι να είναι κοντά μας και στις καλές και στις κακές στιγμές".
Μπορεί ο ΠΑΟΚ να κοντράρει τον Ολυμπιακό για την κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος;
"Όπως λέτε εδώ, "σιγά-σιγά". Θα το πετύχουμε παιχνίδι με το παιχνίδι".
Ένα σχόλιο για τον κόσμο και την ατμόσφαιρα στην Τούμπα;
"Εντυπωσιακός. Έχω παίξει σε πολλά γήπεδα, με πολλές ομάδες, έρχομαι από ένα πρωτάθλημα δυνατό, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν έχω δει κάτι παρόμοιο".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου