Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Ταχτσίδης:Η Εθνική δεν κοιτά τη δεύτερη θέση. Στοχεύει στην πρωτιά και για αυτό θα παίξει για την νίκη στη Βοσνία


«Η Εθνική δεν κοιτά την 2η θέση»



Η Εθνική δεν σκέφτεται την δεύτερη θέση», τόνισε ο διεθνής άσος και συνέχισε: «Δεν έχω καθιερωθεί στην εθνική είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι πολύ σημαντικό το παιχνίδι με
τη Βοσνία αλλά τώρα προετοιμαζόμαστε για την Ελβετία. Η Εθνική δεν κοιτά τη δεύτερη θέση. Στοχεύει στην πρωτιά και για αυτό θα παίξει για την νίκη στη Βοσνία. Θέλουμε να δούμε ένα γεμάτο γήπεδο την Τετάρτη και να πάρουμε τη νίκη για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου