Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Ινιέστα:Η επιθυμία μου είναι να κλείσω την καριέρα μου στον σύλλογο





"Πάντα μου άρεσε ο Σέρχιο Ράμος. Είναι πολύ εντυπωσιακός. Επίσης, μου αρέσει να παρακολουθώ τους ταλαντούχους παίκτες όπως ο Ίσκο".

Στη συνέχεια για τον Πεπ Γουαρδιόλα, τον πρώην τεχνικό της Μπαρτσελόνα, σχολίασε: "Μου λείπει ο Γουαρδιόλα επειδή μου αρέσει να δουλεύω με άτομα τα οποία έχουν πετύχει εξαιρετικά πράγματα κι εκείνος ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Τώρα χωρίς τον Βιλανόβα είναι πιο περίπλοκο, αλλά δουλεύουμε σκληρά. Ελπίζω όλα να πάνε καλά".
Τέλος, για τον ίδιο είπε: "Θέλω να βελτιώνομαι κάθε χρόνο. Για να παραμείνω σε αυτό το επίπεδο και να είμαι ανταγωνιστικός πρέπει να βρίσκομαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Η επιθυμία μου είναι να κλείσω την καριέρα μου στον σύλλογο. Αισθάνομαι πολύ καλά εδώ.
Είμαι12 χρόνια στον σύλλογο και θέλω να κρεμάσω εδώ τα παπούτσια μου, αλλά τα πάντα θα κριθούν από την απόδοσή μου. Όταν και τα δύο μέρη θέλουν το ίδιο, δε θα έπρεπε να είναι πρόβλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου