Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Φάμπρεγκας:Δεν σκέφτομαι να αποχωρήσω από τη Μπαρτσελόνα και όσα λέγονται είναι ψευδή


«Δεν θα κρίνουν το μέλλον μου οι αποδοκιμασίες»


Νιώθω πως είμαι ένας σημαντικός παίκτης της ομάδας. Οι αποδοκιμασίες που ακούστηκαν σε κάποιους αγώνες, είναι μέρος του παιχνιδιού. Κάποιες φορές σε επευφημούν, κάποιες σε αποδοκιμάζουν.
Είναι λογικό αυτό, αλλά δεν κρίνει το μέλλον ενός παίκτη. Τουλάχιστον δεν κρίνει, ούτε επηρεάζει, το δικό μου μέλλον. Δεν σκέφτομαι να αποχωρήσω από τη Μπαρτσελόνα και όσα λέγονται είναι ψευδή. Θα είμαι και του χρόνου στην ομάδα», 

«Μπορεί να χάσαμε το Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και το Κύπελλο Ισπανίας, καταφέραμε, όμως, να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και αυτό δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο. Για εμένα, μάλιστα, που είναι το πρώτο πρωτάθλημα που κατακτώ, έχει ιδιαίτερη αξία. Ήμαστε καλύτεροι από όλους και το πήραμε δίκαια. Απομένει να φτάσουμε τους 100 βαθμούς και να ολοκληρώσουμε με τον καλύτερο τρόπο την Πριμέρα Ντιβιζιόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου