Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Αλεσάντρο Μάτρι:Θέλω να συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της καταπληκτικής ομάδας


«Δεν είναι πρόβλημα ο ανταγωνισμός»


Θέλω να συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της καταπληκτικής ομάδας, ανεξάρτητα με τις προσθήκες που θα γίνουν το καλοκαίρι.
Ήδη έχει αποκτηθεί ο Γιορέντε, ενώ ακούγεται έντονα το όνομα του Ιμπραΐμοβιτς. Μια ομάδα που θέλει να διεκδικεί ευρωπαϊκούς τίτλους, πρέπει να έχει παίκτες αυτού του επιπέδου. Για μένα ο ανταγωνισμός δεν αποτελεί πρόβλημα. Περισσότερο κίνητρο είναι, για να δουλεύω πιο σκληρά και να βελτιώνομαι»,  

«Σίγουρα θέλω να παίζω περισσότερο, αφού αυτή είναι η δουλειά μου. Αλλά αναγνωρίζω τις αξίες. Αν στην ομάδα βρίσκεται ένας παίκτης σαν τον Ιμπραΐμοβιτς, εγώ είμαι ο πρώτος που θα πω πως είναι καλύτερος από εμένα και συνεπώς δικαιούται να παίζει περισσότερο. Αυτό, βέβαια, δεν μειώνει την προσπάθεια όσων βρίσκονται εδώ τα τελευταία χρόνια και έχουν πετύχει σπουδαία πράγματα. Και ανάμεσα σε αυτούς, είμαι και εγώ. Νομίζω πως έχω δώσει τα πάντα στην ομάδα»,

«Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης της ομάδας και κανείς δεν με έχει ενημερώσει για το αντίθετο. Αν, ωστόσο, κάποια στιγμή θα αποτελώ πρόβλημα για την ομάδα, τότε είμαι πρόθυμος να συζητήσω με τους υπευθύνους και να βρεθεί η καλύτερη λύση για όλους μας. Αγαπώ την ομάδα και θα έκανα τα πάντα για να τη βοηθήσω. Ακόμα και να αποχωρήσω, αν ήταν για το καλό της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου