Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Τέλος στην καριέρα του στην εθνική ομάδα της Αγγλίας έβαλε ο Ρίο Φέρντιναντ





"Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να αποσυρθώ από την εθνική. Στα 34 μου αισθάνομαι πως είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνω στην άκρη για τους νέους παίκτες που έρχονται, κάτι που με αφήνει να
αφοσιωθώ στον σύλλογό μου.
Η ομάδα φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση και υπάρχουν ταλαντούχοι παίκτες που θα έρθουν στο μέλλον. Θεωρώ τιμή μου και προνόμιό μου που εκπροσωπούσα τη χώρα μου από την Κ17 και μετά. Είμαι πολύ περήφανος για την Αγγλία.
Θα ήθελα να ευχηθώ στον Ρόι και στην ομάδα τα καλύτερα για τα επόμενα τουρνουά. Ευχαριστώ πολύ τους οπαδούς, τους προπονητές, τα επιτελεία και τους παίκτες με τους οποίους έχω συνεργαστεί. Το ταξίδι ήταν απίστευτο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου