Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Στιβ Μανταντά:Δεν πρόκειται να με δελεάσουν τα μεγάλα ονόματα, ώστε να αλλάξω την απόφασή μου να μείνω στη Μασσαλία


«Η Μαρσέιγ πάνω από όλους»


Πρόθεσή μου είναι να τιμήσω και να εξαντλήσω το συμβόλαιο που έχω υπογράψει με τη Μαρσέιγ. Συνεπώς μέχρι το 2016 θα αγωνίζομαι στην ομάδα της Μασσαλίας, αν και θεωρώ πιθανό να επεκταθεί
το συμβόλαιό μου και να συνεχίσω για πολλά ακόμα χρόνια. Είμαι ικανοποιημένος από τη ζωή μου στην πόλη, αλλά και την ομάδα και δεν βλέπω για ποιο λόγο θα έπρεπε να σκέφτομαι μια μεταγραφή»,

 «Ειλικρινά δεν με έχει ενημερώσει κανείς σχετικά με το ενδιαφέρον των ομάδων αυτών. Συνεπώς δεν υπάρχει κάτι. Αν ισχύουν οι φήμες, ένα έχω να πω. Πως είναι κολακευτικό να σε θέλουν τόσο σπουδαίες ομάδες, αλλά η Μαρσέιγ είναι πάνω από όλους και δεν πρόκειται να με δελεάσουν τα μεγάλα ονόματα, ώστε να αλλάξω την απόφασή μου να μείνω στη Μασσαλία για πολλά ακόμα χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου