Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Σουμπίνιο:Τι να πω, ζούμε ένα όνειρο και σήμερα με τον κόσμο στο πλευρό μας θα δώσουμε τα πάντα στο γήπεδο για τη νίκη


Σουμπίνιο: «Ζούμε το όνειρο»


Τι να πω, ζούμε ένα όνειρο και σήμερα με τον κόσμο στο πλευρό μας θα δώσουμε τα πάντα στο γήπεδο για τη νίκη που θα στείλει εμάς στα προκριματικά του Champions League.
Φανταστικό έτσι; Απίστευτο», ανέφερε στη Real News 

«Έχουμε καλή ομάδα, παίκτες και ταλέντο, σοβαρό προπονητής, άψογη διοίκηση, τρελούς οπαδούς και, ναι, πιστεύω ότι δεν το χάνουμε με τίποτα αυτό το ματς», 

Καταλήγοντας, ο παίκτης των Περιστεριωτών τόνισε: «Προετοιμαστήκαμε σκληρά και θα τα καταφέρουμε με αυτοσυγκέντρωση, πάθος και πνεύμα νικητή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου