Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Χριστόπουλος:Ήταν μία φοβερή χρονιά



Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου: 

«Χθες είχα ένα ραντεβού με τον κ. Χριστοβασίλη, θα έπρεπε να είχε γίνει νωρίτερα για να τρέξει ο προγραμματισμός.

Καταλαβαίνω, όμως, γιατί το έκανε καθυστερημένα. Την Τρίτη το βράδυ θα έχουμε νέο ραντεβού και το αργότερο μέχρι την Τετάρτη θα υπάρξει θετική η αρνητική απάντηση». 

Ερωτηθείς για τη σεζόν απάντησε: «Ήταν μία φοβερή χρονιά, πιστεύω δεν μας άξιζε αυτή η ήττα. Δικαιούμασταν κάτι παραπάνω σε αυτά τα πλέι οφ, αποδείξαμε πως είμαστε ανταγωνιστικοί. Ο κόσμος ήταν φανταστικός και μας βοήθησε πολύ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου