Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Νεϊμάρ:Από τα παιδικά μου χρόνια είχα ονειρευτεί να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα όπως η Μπαρτσελόνα





Το Κύπελλο Συνομοσπονδιών γίνεται στη χώρα μας και αυτό είναι ένα επιπλέον κίνητρο. Θέλουμε και μπορούμε να κατακτήσουμε το τρόπαιο.
Όπως μας έχει δώσει να καταλάβουμε ο Σκολάρι, κανείς δεν είναι καλύτερος από εμάς. Είμαι σίγουρος για αυτή την ομάδα.

Στα δύο τελευταία παιχνίδια που δώσαμε, δείξαμε σε όλο τον κόσμο, πόσο πολύ έχει αναπτυχθεί η εθνική ομάδα το τελευταίο διάστημα. Ήμασταν πολύ καλύτεροι από την Αγγλία και τη Γαλλία και αυτό φάνηκε στο γήπεδο.

Δεν παίζουμε καλά για να αποστομώσουμε αυτούς που ασκούν κριτική, παίζουμε καλά γιατί εκπροσωπούμε τη πατρίδα μας και γιατί μας αρέσει αυτό που κάνουμε. Το τελευταίο που μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή, είναι η κριτική του κόσμου. Εμείς θέλουμε το κύπελλο και τίποτα άλλο».

Όσο για τον ίδιο και την συμμετοχή του στην Εθνική Βραζιλίας: «Το Κύπελλο Συνομοσπονδιών, όπως και το Μουντιάλ είναι μια μοναδική ευκαιρία στην καριέρα κάθε παίκτη και δεν μπορεί κάποιος να την... χάσει. Δεν είμαι ήρωας, δεν μπορώ πάντα να σκοράρω από κάθε σημείο... Σ’ ένα παιχνίδι μπορεί κάποιος και να σκοράρει, αλλά και να βοηθήσει και με άλλο τρόπο, όπως το να δίνει ασίστ. Από τα παιδικά μου χρόνια είχα ονειρευτεί να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα όπως η Μπαρτσελόνα και τώρα έχω αυτή την πρόκληση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου