Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Ρανιέρι: Είμαι πολύ ευτυχισμένος με την έλευση του Φαλκάο.




"Είμαι πολύ ευτυχισμένος με την έλευση του Φαλκάο. Σκοπεύουμε να φτιάξουμε μία δυνατή ομάδα γύρω από αυτόν",
 δήλωσε στο "France Football"
"Ο Φαλκάο είναι σπουδαίος παίκτης. Δουλεύει πάντα σκληρά για την ομάδα αλλά είναι επίσης πολύ αποτελεσματικός μπροστά στην αντίπαλη εστία. Είναι εντυπωσιακός".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου