Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Μπρούνο Τσιρίλο:Να δω την ΑΕΚ να γίνεται ξανά πρωταγωνίστρια και να αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ


«Να δω την ΑΕΚ όπως ονειρεύομαι»!



-Η πρώτη επαφή για επιστροφή στην ΑΕΚ έγινε τον Μάιο, πιο είναι το story της μεταγραφής σου;
«Μίλησα και με τον Λυμπερόπουλο και με τον Δέλλα και γνώριζαν ότι είμαι απόλυτα διατεθειμένος
και με τεράστια επιθυμία μάλιστα να βοηθήσω την ομάδα στη νέα της προσπάθεια. Εχω μόνο όμορφα συναισθήματα για την ΑΕΚ και έχω ζήσει από τις πιο σημαντικές και εξαιρετικές στιγμές στην καριέρα μου με τη συγκεκριμένη ομάδα. Είπαμε κάποια πράγματα και έπειτα περίμενα».

-Ομως ο καιρός πέρασε, αγχώθηκες ότι δεν θα προχωρήσει η περίπτωσή σου; Είχες ποτέ όλο αυτό το διάστημα αρνητική απάντηση, ότι δηλαδή δεν απασχολούσες πλέον την ΑΕΚ;
«Σίγουρα υπήρξαν στιγμές που ο χρόνος περνούσε, εγώ όσα μάθαινα ήταν από τα ΜΜΕ και δεν υπήρξε ποτέ ενημέρωση για αρνητική εξέλιξη της μεταγραφής μου. Ομως στο τέλος όλα εξελίχθηκαν όπως θα ήθελα και ονειρευόμουν».

-Ποια ήταν τα συναισθήματα; Τι σκεφτόσουν όταν προχώρησε τελικά η υπόθεσή σου και έγινε το deal;
«Ημουν απλά πολύ χαρούμενος. Ενιωθα σαν... μωρό. Είχα τέτοια λαχτάρα και πήρα ανάλογη χαρά. Διότι θέλω να βοηθήσω την ΑΕΚ και να τη δω να φτάνει στο σημείο που απαιτεί η ιστορία της. Ηταν κάτι που αποτέλεσε όνειρο για μένα γιατί αισθάνομαι και έχω να δώσω ακόμη. Θέλω πολύ να συμμετάσχω τώρα».

-Αλήθεια τι σου βγάζει αυτό το come back με την ΑΕΚ στην Γ εθνική ενώ την υπηρέτησες στο Tσάμπιονς Λιγκ;
«Εζησα μοναδικές και ασύγκριτες στιγμές με την ΑΕΚ και παιχνίδια όνειρο αλλά θεωρώ ότι και τώρα, αυτές οι στιγμές αποκτούν ορισμένες φορές μεγαλύτερη σημασία όταν υπάρχει το συναίσθημα. Ισως τώρα έχει διαφορετική, πιο αξία η συμμετοχή στην προσπάθεια. Τότε ήταν ονειρικές στιγμές, ήταν φανταστικά, αλλά και τώρα στα δύσκολα έχει αξία. Αυτό αποδεικνύεται και από την παρουσία του κόσμου που συνιστά και την απόλυτη απόδειξη για τη σημαντικότητα και το μεγαλείο του Συλλόγου κι ας βρίσκεται λόγω συγκυριών στην Γ΄ κατηγορία».

-Είναι κάτι που σου έχει κάνει εντύπωση η διάθεση της συμμετοχικότητας του κόσμου σε υψηλά ποσοστά και αναφέρεσαι στον κόσμο της ΑΕΚ;
«Εννοείται. Η σχέση μου ήταν πάντα υπέροχη και η αγαπη και ο σεβασμός προς όλους δεδομένος από την πλευρά μου. Θέλω θαρρώ να βιώσω το ίδιο με όλους τους οπαδούς της ΑΕΚ. Να τη δω να επιστρέψει εκεί που αρμόζει... Να τη δω να γίνεται ξανά πρωταγωνίστρια και να αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ.  Να τη δω όπως την ονειρεύομαι εγώ και φαντάζομαι κάθε οπαδός... Και όλα αυτά στο νέο της το γήπεδο».

-Υπάρχει ένα ζητούμενο με τον βαθμό ετοιμότητάς σου; Εχει καιρό εκτός δράσης...
«Σίγουρα το γεγονός ότι δεν ακολούθησα το βασικό στάδιο προετοιμασίας με έχει αφήσει πίσω. Θα είμαι όμως 100% όταν κληθώ να αγωνιστώ για να δώσω στην ΑΕΚ όλα όσα πρέπει σε αγωνιστικό επίπεδο. Εχω ξεκινήσει πρόγραμμα εκγύμνασης από τον Κέζο και ταυτόχρονα με τη δουλειά μαζί του και με τον Τραϊανό Δέλλα θα δουλέψουμε απόλυτα σωστά για να φτάσω  άμεσα στην ετοιμότητά του. Θα χρειαστεί λίγο υπομονή και πολλή δουλειά».

-Ποια η άποψή σου για την προσπάθεια των Δέλλα, Λυμπερόπουλου από άλλο πόστο στην ομάδα και πώς το αντιμετωπίζεις όλο αυτό;
«Αισθάνομαι υπέροχα και μεγαλύτερη χαρά που θα βοηθήσω την ομάδα και για τα δυο παιδιά που βρίσκονται και δουλεύουν για αυτή. Είμαι σίγουρος για τις ικανότητες του Τραϊανού σαν προπονητής και για τον Νίκο Λυμπερόπουλο. Είμαι βασικά χαρούμενος, αισθάνομαι υπέροχα που βρίσκονται σʼ αυτά τα πόστα και θεωρώ ότι πρόκειται για δυο εξαιρετικές επιλογές για την ΑΕΚ».

-Πώς αντιμετωπίζεις όλο αυτό με την ΑΕΚ στη συγκεκριμένη κατηγορία;
«Θα πω κάτι απλό: Είμαι σίγουρος από όλα όσα έχω βιώσει στη συγκεκριμένη χώρα, ότι όλοι οι Ελληνες φίλαθλοι και ποδοσφαιρόφιλοι επιθυμούν να δουν την ΑΕΚ να επιστρέφει άμεσα εκεί που της αρμόζει και που απαιτείται, της αξίζει και της αρμόζει. Αυτό μόνο πρέπει να γίνει, όλα τα υπόλοιπα δεν μπορεί να υπάρχουν πλέον».

-Είναι αυτή η τελευταία ποδοσφαιρική σεζόν στην καριέρα σου;
«(σ.σ.: γέλια): Αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Η σκέψη είναι να συνεχίσω τώρα και να δουλέψω και να αγωνιστώ για το τώρα. Θαρρώ πως εξαρτάται απόλυτα από μένα αν θα είμαι σε θέση να συνεχίσω, ή όχι. Ομως τώρα προέχει η προετοιμασία για τη σεζόν που έρχεται και όχι για την επόμενη που ίσως έρθει... Ωστόσο δεν έχω αποφασίσει κάτι ακόμη»



 gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου