Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Ίλιτς:Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και αυτό δεν αλλάζει


«Μπορούμε καλύτερα από πέρυσι!»



Ο Σέρβος επιθετικός μιλάει στο gazzetta.gr 

«Είναι λίγο νωρίς μετά από δύο παιχνίδια να μιλάμε για αυτά, αλλά για μένα μετά το χθεσινό παιχνίδι και αυτό στην Τρίπολη νομίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο όπως πέρυσι,
να παλεύουμε για τους τρεις βαθμούς σε όλα τα ματς. Έχουμε δείξει ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και νομίζω πως πράγματι, μπορούμε να πάμε καλύτερα από πέρυσι».

Προσαρμοστήκατε γρήγορα στις απαιτήσεις του νέου προπονητή;

Κάθε προπονητής δίνει και κάτι καινούργιο σε μια ομάδα, έτσι και ο κύριος Παντελίδης έχει τη φιλοσοφία του. Έχει κάποιες διαφορετικές ιδέες μέσα στο παιχνίδι από πέρυσι, στις οποίες εμείς καταφέραμε να προσαρμοστούμε γρήγορα, ταιριάξαμε μαζί του. Ωστόσο, υπάρχει και ένα στοιχείο που παραμένει το ίδιο. Ο καθένας παίζει για τον συμπαίκτη του, βοηθάμε πολύ ο ένας τον άλλο. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και αυτό δεν αλλάζει!».

Πέρυσι σημείωσες 10 γκολ. Φέτος ποιος είναι στόχος σου;

«Ελπίζω ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα. Πέρυσι ήταν η πρώτη μου χρονιά, δεν γνώριζα πολλά πράγματα. Τώρα ξέρω καλύτερα το Πρωτάθλημα, τους αντίπαλους, αλλά και τους συμπαίκτες μου, ξέρω το παιχνίδι τους και συνεργαζόμαστε καλύτερα. Για μένα ήταν πολύ σημαντικό να ξεκινήσω με γκολ και ελπίζω να έχω ανάλογη συνέχεια».

Είδαμε ότι με τον Τσάβες μπορείτε να φτιάξετε ωραίες φάσεις μέσα στο γήπεδο. Πώς είναι η συνεργασία σου μαζί του;

«Όταν κάποιος ξέρει ποδόσφαιρο, όπως ο Τσάβες και οι περισσότεροι Αργεντινοί, είναι πολύ εύκολο για μένα να παίξω μαζί τους. Δείξαμε ότι έχουμε καλή επικοινωνία και αυτή θα βελτιώνεται παιχνίδι με το παιχνίδι. Είναι ένας παίκτης με πολύ ποιότητα και δείχνουμε ότι θα τα πάμε καλά».

Αν και είναι ακόμα νωρίς, στόχος είναι ξανά η είσοδος στα πλέι οφ; Μπορείτε να το ξανακάνετε;

«Όπως είπες είναι νωρίς, αλλά έχουμε παίξει κάποια ματς και πρέπει να συνεχίσουμε όπως κάναμε στο ματς με τον Απόλλωνα. Να τα δίνουμε όλα μέσα στον αγωνιστικό χώρο, να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο όπως κάναμε χτες και να μπαίνουμε σε όλα τα ματς με σκοπό τη νίκη. Αυτός είναι στόχος και έτσι μπορούμε να ξανακάνουμε ανάλογη πορεία».

Πρόσφατα ανανέωσες το συμβόλαιό σου μέχρι το 2016. Τι σε οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

«Είχα μια πολύ καλή χρονιά στον ΠΑΣ. Τα πράγματα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλά, έχω κάνει φίλους, ενώ έχω πολύ καλή επικοινωνία με τον πρόεδρο και τον προπονητή. Μου αρέσει η πόλη, μου αρέσει να παίζω εδώ. Έχω καλή σχέση με τον κόσμο και νιώθω πολύ καλά στα Γιάννενα. Όλα αυτά με βοήθησαν να πάρω την απόφαση για ανανέωση».

Πριν τον ΠΑΣ είχες μια άσχημη ποδοσφαιρική εμπειρία στο Καζακστάν. Στα Ιωάννινα ξαναβρήκες το κίνητρο για μπάλα;

«Ναι, ήρθα εδώ για να παίξω ξανά σε ένα καλό πρωτάθλημα, να ευχαριστηθώ και πάλι το ποδόσφαιρο. Εκεί ήταν δύσκολα τα πράγματα και στον ΠΑΣ βρήκα την ευκαιρία που έψαχνα».

Σκέφτεσαι την Εθνική;

«Η Εθνική ομάδα υπάρχει πάντα στο μυαλό ενός ποδοσφαιριστή, είναι το πιο σημαντικό. Είναι σίγουρα δύσκολο να κληθείς στην Εθνική Σερβίας, ωστόσο εγώ είμαι εδώ για να προσπαθώ. Είχα μια καλή χρονιά, έχω κάνει και στο παρελθόν καλές σεζόν και ελπίζω να συνεχίσω έτσι ώστε να έρθει κάποιος από την Εθνική να με δει».

Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο;

«Χτες ήταν πολύ ωραία που ήρθαν στο γήπεδο και θέλω να απευθύνω κάλεσμα σε όλους τους οπαδούς μας να σταθούν στο πλευρό αυτής της προσπάθειας. Τους χρειαζόμαστε πραγματικά ώστε να κάνουμε μια ακόμα καλή σεζόν, μας δίνουν δύναμη».


 gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου