Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Γενς Κέλερ:Σημαντικό ότι πετύχαμε τον στόχο μας


«Είχαμε καλή εικόνα και με δέκα»



Είμαστε πολύ χαρούμενοι που προκριθήκαμε στους ομίλους του Champions League. Προετοιμαστήκαμε κατάλληλα για αυτό το παιχνίδι. Είχαμε καλή εικόνα ακόμα κι όταν μείναμε με 10 ποδοσφαιριστές, και πετύχαμε τον στόχο μας».



 «Είμαστε χαρούμενοι γιατί η ομάδα μας πέρασε στους ομίλους του CL. Δουλέψαμε μισό χρόνο και πολεμήσαμε για αυτό. Δεν κάναμε σήμερα εξαιρετικό ματς αλλά παίζονταν πάρα πολλά στο ματς. Στο πρώτο μέρος είχαμε τον έλεγχο και πριν το πρώτο γκολ είχαμε πάλι ευκαιρία.

Στο δεύτερο μέρος από ένα λάθος έγινε το 1-1 και μετά την κόκκινη τα πράγματα έγιναν δύσκολα για εμάς. Την ίδια κατάσταση αντιμετωπίσαμε και στο Ανόβερο. Αλλά τελικά πετύχαμε τον στόχο μας και μπήκαμε στους ομίλους και αυτό είναι το πιο σημαντικό για εμάς».

Ο Κέλερ ρωτήθηκε και για το αν η ομάδα του σήμερα είχε και την βοήθεια της τύχης: «Εγώ ξέρω ότι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά παίζουμε στους ομίλους. Ελπίζω απ' αυτή την πρόκριση να έχουμε πλέον πολλά οφέλη. Η ομάδα μου έδειξε καλή νοοτροπία και καταφέραμε να αντέξουμε ως το τέλος. Σαφώς υπάρχουν όμως και πολλά στοιχεία που πρέπει να διορθώσουμε».

Για το αν αυτή η πρόκριση τον κάνει να αισθάνεται σίγουρος για τη θέση του: «Δεν μπαίνω σε αυτή τη λογική. Για μένα δεν ήταν ματς χωρίς αύριο, Εγώ κάνω τη δουλειά μου και άλλοι κρίνουν. Εγώ δεν νομίζω ότι με αμφισβητούν. Άλλωστε εγώ είμαι 25 χρόνια προπονητής και είμαι συνηθισμένος στην αμφισβήτηση».

Ο τεχνικός της Σάλκε κατέθεσε την άποψη του για τον ΠΑΟΚ κι αν μπορεί να συνεχίσει στους Γιουρόπα Λίγκ. «Έχει δυνατότητες γιατί έχει έναν καλό προπονητή και μια καλή ομάδα και αυτό τον κάνει δυνατό για την συνέχεια».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου