Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Περισσότεροι από 20.000 φίλοι της Ρεάλ Μαδρίτης συνέρρευσαν στο «Μπερναμπέου» για να αποθεώσουν τον Γκάρεθ Μπέιλ









"Ελπίζω πως συνεισφέρω στις επιτυχίες του συλλόγου αλλά και στην προσπάθεια να κατακτήσουμε το 10ο Τσάμπιονς Λιγκ.

Είναι υπέροχο που βρίσκομαι εδώ, ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Σας ευχαριστώ για την υποδοχή. Hala Madrid".
O νεοφερμένος άσος αφού έκανε μερικά ζογκλερικά με την μπάλα ως είθισται με τα νέα μεγάλα μεταγραφικά αποκτήματα της Ρεάλ Μαδρίτης, πόζαρε για τις καθιερωμένες φωτογραφίες.
O Mπέιλ δεν παρέλειψε να πλέξει το εγκώμιο του Κριστιάνο Ρονάλντο αποφεύγοντας τις συγκρίσεις με τον Πορτογάλο.
"Κατά την άποψή μου, ο Κριστιάνο είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο και αποτέλεσε έναν από τους λόγους που συνετέλεσαν στην απόφασή μου να έρθω στη Ρεάλ. Είναι το αφεντικό εδώ και θέλω να μάθω δίπλα του. Δεν χρειάζεται να τον βοηθήσω να γίνει ο καλύτερος. Όπως είπα, είναι ήδη".
Επίσης, έκανε αναφορά στο κόστος της μεταγραφής του:
"Ανεξαρτήτως της μεταγραφής μου, ήθελα να έρθω ακόμη κι αν μου έδιναν μία δεκάρα. Παρακολουθούσα το ισπανικό ποδόσφαιρο και τη Ρεάλ από την ηλικία των 10. Ήταν ένα όνειρο για εμένα και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον σύλλογο που το πραγματοποίησε".
Τέλος μίλησε και για τα έξι χρόνια που πέρασε στην Τότεναμ.
"Πέρασα έξι υπέροχα χρόνια εκεί. Ήταν δύσκολο να την αποχαιρετίσω και θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς της ομάδας για όσα μου προσέφεραν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου