Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Νίνης:Είναι πολύ καλή επιλογή για μένα ο ΠΑΟΚ




Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίνη στην κάμερα της Nova:

«Να έχουμε υγεία πρώτα απ' όλα. Εμένα στόχος μου είναι να παίξω μπάλα και να επανέλθω. Έχω μείνει αρκετό καιρό χωρίς παιχνίδια στα πόδια μου κι αυτό με πάει πίσω.
Θέλω να παίξω, να βοηθήσω την ομάδα και να με βοηθήσει κι αυτή.

Η ομάδα έχει πολλούς διεθνής, έχει έναν κορμό τον οποίο ξέρω και θα με βοηθήσει αυτό να προσαρμοστώ γρήγορα. Είναι πολύ καλή επιλογή για μένα ο ΠΑΟΚ, έτσι πιστεύω.  Οι συμπαίκτες μου με υποδέχτηκαν καλά, τους ξέρω, υπάρχει καλό περιβάλλον, οικείο σε μένα και αυτό είναι πολύ σημαντικό, είναι οδηγός για επιτυχίες.

Στόχος της ομάδας είναι η καλή πορεία στην Ευρώπη και το πρωτάθλημα. Ίσως ακούγεται δύσκολο, όμως αν δεν βάλεις στόχο δε θα πετύχεις τίποτα στην ζωή σου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου