Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Κάσες: Τα δύο γκολ που πέτυχα στο παιχνίδι με τον Άρη ίσως είναι τα καλύτερα που έχω σημειώσει στην καριέρα μου






Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την εμφάνισή μου και τα γκολ που πέτυχε, ωστόσο θα ήμουν περισσότερο χαρούμενος αν είχαμε κερδίσει τον αγώνα"

Υποστήριξε δε: "Τα δύο γκολ που πέτυχα στο παιχνίδι με τον Άρη ίσως είναι τα καλύτερα που έχω σημειώσει στην καριέρα μου μέχρι τώρα", ενώ αφιέρωσε το τέρμα αυτό "στην ομάδα, στους συμπαίκτες μου, στην οικογένειά μου και την κοπέλα μου".
Για τη μέχρι τώρα παρουσία του στον Πανθρακικό, δήλωσε: "Είμαι ευχαριστημένος που παίζω σε αυτήν την ομάδα και για το ρόλο που έχω κι εύχομαι η συνέχεια να είναι ακόμα καλύτερη".
Για την πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα αλλά και το παιχνίδι της Κυριακής με τον ΠΑΣ Γιάννινα τόνισε: "Έχουμε μια καλή πορεία μέχρι τώρα, αν και θα μπορούσαμε να έχουμε συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς, σε ορισμένα παιχνίδια. Τώρα, έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο παιχνίδι και ξέρουμε ότι η προϊστορία δεν είναι καλή με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Παρόλα αυτά, αν αγωνιστούμε όπως ξέρουμε και κάνουμε αυτό που πρέπει στο γήπεδο, τότε θα πάρουμε τη νίκη".
Τέλος, δήλωσε δικαιωμένος για την επιλογή του να έρθει στον Πανθρακικό:"Ήταν μια δύσκολη απόφαση να φύγω από την Ισπανία και να έρθω στην Ελλάδα, ωστόσο αισθάνομαι δικαιωμένος για τη μεταγραφή μου στον Πανθρακικό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου