Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Πιερικός αναφέρει:
"Η ΠΑΕ Πιερικός ανακοινώνει τη συναινετική λύση συμβολαίου με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Λαμπάκη. Ο Χρήστος Λαμπάκης αγωνίστηκε στην ομάδα μας και αποχώρησε από αυτήν ως κύριος.
Τον ευχαριστούμε για τη συνεργασία και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στον επόμενο σταθμό της καριέρας του".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου