Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Κολοβέτσιος:Μέτρησε η ποιότητα και η εμπειρία που έχουμε ως ομάδα


«Μετράει η νίκη, αν και δεν ήμασταν καλοί»



ο Δημήτρης Κολοβέτσιος στον Nova ΣΠΟΡ FM 94,6.

Δεν πιστεύω ότι κρίθηκε στην αποβολή, αλλά στις λεπτομέρειες, διότι και δικός μας παίκτης πήρε κόκκινη στην ίδια φάση. Μέτρησε η ποιότητα και η εμπειρία που έχουμε ως ομάδα». 


Επιπλέον, επεσήμανε ότι ο τρόπος παιχνιδιού του ΠΑΣ έχει αλλάξει από όταν ήρθε ο Σάκης Τσιώλης. «Με την έλευση του νέου προπονητή έχει γίνει πιο επιθετική η ομάδα. Το έχει δείξει στις άλλες ομάδες ότι έτσι θέλει να παίζει. Ταιριάζει ο τρόπος παιχνιδιού του με τους παίκτες που έχουμε». 

Σε ότι αφορά την παρουσία του Άρη, που είχε για πρώτη φορά στον πάγκο του-για φέτος- τον Σούλη Παπαδόπουλο, ανέφερε: «Ήταν αλλαγμένος σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις του. Παρουσιάστηκε παθιασμένος. Είναι κρίμα για μια ιστορική ομάδα, όπως ο Άρης, να βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι θα βρει τον δρόμο του». 

Καταλήγοντας, μίλησε και για τον Τόμας Ντε Βισέντι, ο οποίος αγωνίστηκε χθες (23/12) για τελευταία φορά με τη φανέλα του ΠΑΣ, καθώς λήγει ο δανεισμός του από τον Ολυμπιακό. «Ήταν πολύτιμη μονάδα, ειδικά στον επιθετικό τομέα, που έδινε πολλές λύσεις. Αν δεν παραμείνει τελικά θα πρέπει να βρεθεί λύση», δήλωσε και για τους δικούς του στόχους , είπε: «Δικός μου στόχος να έχω την υγεία μου. Να έχω ένα καλό πρόσωπο και ότι είναι να γίνει θα γίνει»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου