Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Αντεμπαγιόρ:Συνεχίζω να κάνω την δουλειά μου και αυτή είναι η ώρα της δικής μου δόξας


Αντεμπαγιόρ: «Ο Βίλας Μπόας δεν με σεβάστηκε»



Ήταν δύσκολα. Όταν πήγα για προπόνηση και είδα την ομαδική φωτογραφία στην οποία δεν είχα συμπεριληφθεί, μου έδειξε ότι δεν υπήρχε σεβασμός», 


«Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, πρέπει να κρατήσω το κεφάλι μου ψηλά και να κάνω αυτό που μου ζήτησαν», πρόσθεσε ο επιθετικός της Τότεναμ. 

«Τώρα όλα ξεπληρώνονται. Συνεχίζω να κάνω την δουλειά μου και αυτή είναι η ώρα της δικής μου δόξας. Είμαι πολύ χαρούμενος», συμπλήρωσε ο 29χρονος. 

Και κατέληξε: «Ευχαριστώ τους παίκτες και το προσωπικό γιατί μου έδωσαν την αυτοπεποίθησή μου πίσω και που είπαν ότι ξέρουν το πόσο καλός είμαι. Δεν ήθελα να αφήσω εκείνους ή τους φιλάθλους να πιστέψουν ότι έπεσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου