Ο Χαβιέρ Σαβιόλα μιλώντας σε ιστοσελίδα της Αργεντινής
«Είμαι χαρούμενος γιατί η προσωπική μου ζωή είναι πολύ καλή. Η ομάδα έχει καλή πορεία και αυτό μου επιτρέπει να χαίρομαι το τελευταίο στάδιο της καριέρας μου»,
«Θα ήταν πολύ ωραίο να ολοκληρώσω την καριέρα μου σε μια ομάδα που μου προσέφερε τόσες χαρές. Εκεί γεννήθηκα. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα την τελειώσεις, αλλά θα ήταν ωραίο να αποσυρθώ στη Ρίβερ»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου